پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 122
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

به گزارش روزنامه حزب الله

 

سینما از نظر محتوایی عقب مانده و انتظارات مردم را برآورده نمی‌کند

 

 

محسن علیمردانی، عضوکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اختصاصی با روزنامه حزب الله در ارتباط با واکنش مجلس نسبت به ساخت" فیلم من مادر هستم" و اعتراض مردمی به خبرنگار حزب الله گفت: امروزه آنچه از سینما توقع می رود و مورد انتظار مردم است پرداختن به مشکلات جامعه در قالب عرف اجتماعی است. متاسفانه در روزهای اخیر سینمای ما نتوانسته است این دغدغه مردمی را بر طرف کند. اکران فیلم‌های خلاف عرف همچون" فیلم من مادر هستم" در سینما نشان دهنده آن است که سینمای ما به هیچ وجه سینمایی ارزشی نیست و نمی تواند همگام با دغدغه های انقلابی پیش رود. سینما ما از نظر محتوایی عقب مانده ونمی تواند انتظارات مردم را برآورده ‌کند. این سینما از نظر محتوایی حرفی برای گفتن ندارد. باید بگویم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی فرهنگی باید برای روشن شدن این مشکلات اقدام کند. بحرانی که امروزه سینمای ما را فرا گرفته است باعث کم ارزش نشان دادن اعتقادات مردم و جلوه دادن فرهنگ ما به گونه دیگری است. لذا شایسته است دلسوزان فرهنگ وارد عرصه شوند و با برنامه ریزی جامع، سینما را به سمتی که ارزش‌های اسلامی در پی آن هستند بکشانند.در این راستا باید به بازی‌های ضعیف و نکات ساختاری فیلم ها دقت شود و اگر سینمای ما مشکلی دارد باید با همدلی و همراهی حل شود.



:: برچسب‌ها: سینما از نظر محتوایی عقب مانده و انتظارات مردم را برآورده نمی‌کند ,



بازدید : 154
نویسنده : محمدرضا علیمردانی


استفاده از متخصصان در واحدهای صنعتی باعث افزایش بهره وری می شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از متخصصان و کارشناسان مجرب در واحدهای صنعتی باعث افزایش بهره وری و کیفیت تولیدات می شود.

به گزارش ایرنا، محسن علیمردانی روز دوشنبه در جمع صنعتگران زنجان، افزود: این استان سرشار از پتانسیلهای صنعتی و معدنی است که می تواند نقش بسیاری در توسعه اقتصادی این منطقه داشته باشد.

وی یادآورشد: مسولان دولتی باید توجه ویژه ای به این ظرفیت ها و پتانسیل ها برای بهره گیری حداکثری داشته باشند تا به این طریق گام موثری برای رشد همه جانبه و توسعه پایدار برداشته شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نباید با آزمون خطاهای غیر کارشناسی، زمان را از دست داد و باید به سمت تخصصی سازی امور حرکت کرد.

وی خاطر نشان کرد: باید فضا را برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی مهیا و از توانمندی آنان برای توسعه صنایع بهره گرفت.

علیمردانی افزود: نگاه بانک ها به طرح های سرمایه گذاری باید به دید حمایت و پشتیبانی باشد و از سخت گیری بیش از اندازه خودداری کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: زنجان ظرفیت بالایی در بخش خدمات فنی و مهندسی دارد و با حمایت مسوولان می تواند به یکی از استانهای صادرات کننده این خدمات تبدیل شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز گفت: این استان در صنعت نساجی از برترین مناطق کشور محسوب می شود.

علی معصومی یادآورشد: واحد تولیدی نخ اسپانلس و تایر کشور فقط در زنجان و در سطح جهان تنها در هشت کشور تولید می شود.

وی ادامه داد: یک چهارم اشتغال این استان مربوط به بخش صنایع نساجی می باشد و این واحدها نقش برجسته در صادرات و تولیدات داخلی ایفا می کند.

معصومی زنجان را دارای 22 شهرک صنعتی مصوب و 14 شهرک ثبت شده و 12 منطقه فعال در دو هزار و 673 هکتار از اراضی این استان دانست.

رییس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان زنجان، گفت: این استان دارای 180 معدن فعال با 30 نوع ماده معدنی به ظرفیت 800 میلیون تن است.


:: برچسب‌ها: استفاده از متخصصان در واحدهای صنعتی باعث افزایش بهره وری می شود ,



بازدید : 137
نویسنده : محمدرضا علیمردانی


توهین به مقدسات اسلام نشان دهنده میزان تاثیرگذاری و نفوذ بیداری اسلامی در جهان است

زنجان - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: توهین به پیامبر اکرم(ص) و مقدسات دین مبین اسلام نشان دهنده میزان تاثیرگذاری بیداری اسلامی و نفوذ معنوی این دین در جهان است.

محسن علیمردانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، این اتفاق را آخرین اقدام آمریکایی ها و صهیونیست ها در توهین به مقدسات دین مبین اسلام ندانست و افزود: متاسفانه با وجود دشمنی عمیق میان صهیونیست ها و استکبار جهانی با دین الهی اسلام، این اقدام های نسنجیده تکرار می شود.

وی بر لزوم حرکت و اعتراض برنامه ریزی شده مردمی تاکید کرد و یادآورشد: مردم معترض در اقصی نقاط جهان باید تابع و پیرو مراجع و علمای دین باشند و از اقدامات احساسی پرهیز کنند.

علیمردانی مهمترین علت این توهین ها را ترس و واهمه دشمنان از گسترش روز افزون اسلام و بیداری اسلامی در جهان دانست و اظهار کرد: دشمنان امروز به وضوح احساس می کنند با نفوذ معنوی گسترده ای که دین مبین اسلام در اقصی نقاط جهان داشته و دارد، منافع نامشروع آنان در چپاول ملت ها و دولت ها با خطر جدی مواجه خواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دشمنان به طور معمول در محاسبات خود برای جهان اسلام اشتباهات فاحش بسیاری می کنند، گفت: آنان همواره در اقدامات خود در مسیر اشتباه قدم برداشته و بدون بهره گیری از عقل و تدبیر دست به دشمنی با اسلام و مسلمانان می زنند.



:: برچسب‌ها: توهین به مقدسات اسلام نشان دهنده میزان تاثیرگذاری و نفوذ بیداری اسلامی در جهان است ,



بازدید : 150
نویسنده : محمدرضا علیمردانی



ارتقا سطح تولید در افزایش کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار موثر است

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: ارتقا سطح تولید در افزایش کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار موثر است .

محسن علیمردانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: کارآفرینی بسیاری از مشکلات اقتصادی را مرتفع کرده و معضلات ناشی از بیکاری را در جامعه به حداقل می رساند.

وی بر لزوم احداث صنایع متعدد در استان زنجان تاکید کرد و یادآورشد: ایجاد و بهره برداری از صنایع تاثیر گذار و مهمی همچون پتروشمی و پالایشگاهها، علاوه بر ایجاد تحول اساسی در اقتصاد این استان، به کارآفرینی و اشتغالزایی گسترده و مطلوب منجر می شود.

علیمردانی بر لزوم جذب سرمایه گذاری تاکید کرد و افزود: استان زنجان ظرفیت های بسیار مناسبی در حوزه های گوناگون دارد که بهره برداری از آن نیازمند جذب سرمایه گذار می باشد.

نماینده مزدم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه همدلی و همکاری مسوولان و متولیان امر در پیشبرد اهداف و توسعه این استان، بسیار تاثیر گذار است، خاطر نشان کرد: تداوم وحدت رویه ای موجود میان مسوولان می تواند چشم انداز روبه رشدی را در توسعه بیشتر این استان ایجاد می کند.



:: برچسب‌ها: ارتقا سطح تولید در افزایش کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار موثر است ,



بازدید : 133
نویسنده : محمدرضا علیمردانی


رفع محرومیت از مناطق محروم کشور از اقدامات ارزنده دولت خدمتگزار است

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع محرومیت از مناطق محروم کشور از اقدامات ارزنده دولت نهم و دهم است.

محسن علیمردانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت نهم و دهم توجه ویژه ای به رفع مشکلات و معضلات مردم مناطق محروم جامعه بویژه توسعه و گسترش راههای روستایی داشته و دارد.

وی اظهار کرد: با بهره مندی مردم مناطق روستایی از آب شرب سالم معضلات بهداشتی و بیماری های مختلف به حداقل کاهش یافت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: گازرسانی به روستاهای مختلف بویژه صعب العبور و احداث مسکن مهر از اقدامات ماندگار دولت نهم و دهم است.

علیمردانی، به پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: همدلی و وحدت مسوولان و مردم می تواند کشور را به سمت ترقی رهنمون کرده توطئه های دشمنان را نیز یکی پس از دیگری خنثی کند.



:: برچسب‌ها: رفع محرومیت از مناطق محروم کشور از اقدامات ارزنده دولت خدمتگزار است ,