پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اجرای سهام عدالت از "شعار به عمل" تبدیل نشد
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1398
بازدید : 334
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

اجرای سهام عدالت از "شعار به عمل" تبدیل نشد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه طرح یک موضوع و اجرای آن دو موضوع مجزاست، گفت: در بحث اعطای سهام عدالت به مردم نمی توان انتظار خاصی از اجرای آن داشت چرا که زیرساختها و مشکلات گذشته هنوز مرتفع نشده است.


محسن علیمردانی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه انتظارها از اجرای سهام عدالت مرتفع نشد، گفت: انتظاری که از سهام عدالت در تامین نیازهای اقشار ضعیف جامعه می‌رفت محقق نشد لذا نمی‌توان انتظار خاصی از طرح مجدد این موضوع داشت.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح باید به توزیع عادلانه‌ در کشور منجر می‌شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه اقشار کم‌درآمد هدف این طرح عنوان شده بودند، عملا نتیجه قابل توجهی از توزیع اولیه آن مشاهده نشد لذا بعید به نظر می‌رسد دولت بتواند در ماه‌های پایانی از عمر خود به نتیجه قابل توجهی دست یابد.

عضو کمیسیون اجتماعی در پایان تاکید کرد: طرح یک موضوع و اجرای آن متفاوت از یکدیگر بوده لذا با فرآهم نشدن زیرساختها و مشکلات گذشته نمی‌توان انتظار خاصی از اجرای آن و دستیابی به نتایج عملی خاصی داشت.  


:: برچسب‌ها: اجرای سهام عدالت , محسن , علیمردانی ,



تعداد صفحات : 161