پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آدرس جدید سایت
نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1398
بازدید : 393
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

سایت  دکتر محسن علیمردانی به آدرس  www.mohsenalimardani.ir  انتقال یافت.




بازدید : 401
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
تحقق شعار "حماسه سیاسی ، اقتصادی" برنامه ریزی و مدیریت می خواهد
زنجان -خبرگزاری مهر: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اینکه تحقق شعار سال"حماسه سیاسی،اقتصادی " از سوی مقام معظم رهبری برنامه ریزی و مدیریت مدیران را می خواهد گفت: مدیران باید با مدیریت درست و کارشناسی شده خود ابزار لازم برای تحقق شعار را بکار گیرند.

محسن علیمردانی در گفتگو با خبرنگار مهر،سال 92 را یک سال حساس برای  نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: امسال انتخابات ریاست جمهوری در پیش است و یک امتحان بزرگ برای مردم و نظام خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مردم بارها ثابت کردند که پشت سر مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند ادامه داد: مردم باز همه همانند سالهای گذشته وفاداری خود را به ولایت فقیه و خون شهیدان نشان خواهند داد.

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با انتخاب درست و آگاهانه خود می توانند در رشد کشور در همه حوزه ها موثر واقع شوند.

علیمردانی تاکیدکرد: با توجه به اینکه در کشور مشکلاتی وجود دارد بنابراین باید مردم پای صندوق های رای بیایند و حمایت خود از ولایت فقیه و نظام به دشمن نشان دهند.

وی در ادامه افزود: با توجه به انتخابات سال گذشته باید در راستای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات بیش از پیش حساسیت به خرج داد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: امسال حرکت درمسیر توسعه اقتصادی مشکلات بیکاری جوانان را حل می کند چرا که مقام معظم رهبری بر اشتغال جوانان با محوریت اقتصادی بسیار توجه دارند.

علیمردانی گفت: در راستای تحقق شعار سال باید براساس برنامه ریزی و اصول حرکت کرد و خلاء ها و موانع سد راه تحقق این شعار باید مرتفع شود.

وی تصریح کرد: لازم به ذکر است که برای تحقق شعار سال توجه به بحث عدالت بسیار مهم است.





بازدید : 548
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تبلور عینی تحقق حماسه سیاسی است

زنجان- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تبلور عینی تحقق حماسه سیاسی است.

 

ˈ محسن علیمردانی ˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشارکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همه توطئه ها و برنامه های از پیش طراحی شده دشمنان را خنثی می کند.

وی یادآوری کرد: مردم ایران در 34 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در شرایط حساس سرنوشت ساز کشور حضور چشمگیر خود را به جهانیان اثبات کرده اند.

علیمردانی افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات نماد وحدت، همدلی و پیوند ناگسستنی آنها با آرمان های انقلاب و شهداست.

وی اظهارکرد: رهبری در فرامین اخیر خود در جوار بارگاه امام رضا(ع) به حضور جریان ها و سلیقه های مختلف تاکید ویژه ای داشتند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با فراهم کردن بستر و شرایط لارم برای مشارکت حضور همه جانبه مردم در انتخابات ریاست جمهوری امسال نقش بسزایی در تحقق حماسه سیاسی کشور دارد.

وی یادآوری کرد: ملت ایران با وجود مشکلات گوناگون در تمام عرصه ها حضوری فعال و اثر گذار داشته اند.





بازدید : 588
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

بهترین شیوه حکومت در جهان کنونی جمهوری اسلامی است

زنجان - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین شیوه حکومت و مردم داری در جهان کنونی، جمهوری اسلامی است.

 

  محسن علیمردانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در صورتی که حکومتی غیر از جمهوری اسلامی در ایران پس از انقلاب جریان پیدا می کرد به حتم در همان سالهای ابتدای پیروزی با تشدید تهاجمات، نظام از پای در می آمد.

وی خاطرنشان کرد: اقتداربخش و پشتیبان اصلی انقلاب اسلامی، پایه گذاری اولین جمهوری اسلامی جهان در ایران بود.

علیمردانی اظهار کرد: با بهره گیری از تمام ارزشها و باورهای دین مبین اسلام بود که جمهوری اسلامی ایران توانست در مقابل تمام تهاجمات نظامی، اقتصادی و سیاسی دوام آورده و 34 سال به حیات خود ادامه دهد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در 34 سال گذشته استکبار و صهیونیسم جهانی از اجرای هیچ دسیسه، توطئه و تحریمی علیه نظام اسلامی دریغ نکردند و تا کنون نیز به دشمنی خود ادامه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که هر یک از این تحریم ها و توطئه ها علیه حاکمیتی غیر از جمهوری اسلامی اعمال می شد، در همان سالهای نخستین پایه های آن متزلزل و در نهایت سرنگون می شد.

علیمردانی جمهوری اسلامی را انتخاب اکثریت 98 درصدی مردم عنوان کرد و مردم سالاری دینی را سیاست بزرگ اعمال شده در نظام اسلامی برشمرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نقش اساسی و تعیین کننده در تمام صحنه های انقلاب اسلامی برعهده داشته و دارند، تداوم روند استفاده از آرای مردم برای تعیین سرنوشت نظام اسلامی را رویکرد همیشگی کشور عنوان کرد.

وی افزود: در تمام 34 سال گذشته مبانی و دستورات دین مبین اسلام، در ابعاد و بخش های مختلف نظام اسلامی، درست و کارآمد اجرا شده و همواره در اولویت کاری و برنامه ریزی مدیران و مسوولان قرار داشته است.

علیمردانی به گسترش روز افزون تاثیر گذاری نظام اسلامی در تمام معادلات جهانی اشاره و ریشه اصلی این میزان نقش آفرینی و تاثیرگذاری را در بهره گیری از ارزشهای اسلامی عنوان کرد.




بازدید : 501
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
علیمردانی:

مسافران نوروزی زنجان، بازدید از گنبدسلطانیه و طولانی ترین بازار سنتی کشور را به خاطر بسپارند


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح قابلیت‌های گردشگری استان زنجان گفت: حسینیه اعظم زنجان، مسجد جامع زنجان، گنبد سلطانیه، غار کتله خور از جمله مهم‌ترین اماکن مذهبی، سیاحتی و تاریخی زنجان است که می‌تواند جاذبه‌های بسیاری را برای گردشگران فراهم آورد.

محسن علیمردانی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، افزود: این استان دارای مناطق زیبا و تاریخی زیادی است که متأسفانه به علت برخی کم‌کاری‌ها در حوزه مدیریت گرشگری استان از گذشته تاکنون مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

نماینده مردم در زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، افزود: در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان زنجان می‌توان از گنبد سلطانیه، غار کتله خور نام برد.

وی همچنین امامزاده سید ابراهیم، حسینیه اعظم زنجان، مسجد جامع زنجان، بقعه امامزاده زیدالکبیر را از جمله اماکن مذهبی خواند که در استان زنجان می‌توانند جاذبه‌های زیادی  را برای افراد علاقه‌مند داشته باشند.

علیمردانی در تشریح ویژگی‌های گردشگری گنبد سلطانیه، گفت: این  گنبد  به عنوان بزرگترین گنبد خشتی جهان بوده و این بنای تاریخی که جزو میراث جهانی بشر است در شهر سلطانیه در ۳۵ کیلومتری شهر زنجان واقع شده و بنای آن به دستور سلطان محمد خدا بنده از سال ۷۰۴ هجری قمری شروع و در مدت ۹ سال در تاریخ ۷۱۳ هجری قمری پایان یافته است.

وی افزود: ساخت این گنبد در سال ۷۰۲ هجری قمری به دستور الجایتو در شهر سلطانیه، پایتخت آن زمان ایلخانیان آغاز شد و در سال ۷۱۲ هجری قمری به اتمام رسید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:گنبد سلطانیه در شهر سلطانیه قرار دارد و در فهرست آثار میراث جهانی به ثبت رسیده‌است و شامل سه بخش اصلی ورودی، تربت‌خانه و سردابه ‌است.

 



:: برچسب‌ها: جاذبه , تاریخی , فرهنگی , طبیعی , زنجان , محسن , علیمردانی ,



تعداد صفحات : 161
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 161 صفحه بعد